COVID
A COVID-19-es pandémia megmutatta, hogy mennyire fontos, hogy a döntéshozók naprakész információkkal rendelkezzenek a járvány terjedésével kapcsolatban. Ezen kívül az így keletkező adatok számos egyéb elemzési lehetőséget rejtenek magukban. Akár a hazai vagy pedig az európai adatok kapcsán is érdemes lehet vizsgálódni.
Vállalatunk részt vett a hazai és globális fertőzéskontroll menedzselését támogató innovatív kutatások eredményeit és módszertanát bemutató tudományos cikk elkészítésében. Továbbá számos közreműködő partnerrel együttműködve dolgozik a pandémia által kreált adatok feldolgozásában és elemzésében.
Közreműködő szervezetek:
- Belügyminisztérium
- Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM)
- Semmelweis Egyetem
4S-2000 Kft. -Vezetői Információs Rendszer (VIR)
A 4S-2000 Kft. egy 100%-ban magyar tulajdonú, 105 főt foglalkoztató gép- gépalkatrész gyártó cég Nyíregyházán. Az 1996-ban alapított középvállalkozás számára rendkívül fontos volt, hogy az innovatív gyártókapacitásai mellé a vezetés naprakész információkkal is rendelkezzen a vállalat folyamatos állapotáról és működéséről.
Cégünk a belső IT alapú termelés és vállalatirányítási rendszerek adataira támaszkodva alakította ki a vezetői riporting és információs rendszert. A belső folyamatok jelentős részébe ’end-to-end’ betekintést biztosítanak a 4S-2000 Kft. számára leszállított megoldások.
Megvalósult riporting modulok:
- Ajánlatadások, megrendelések, szállítások monitorozása
- Ügyfelek kezelése, ügyféllemorzsolódás elemzése, beszállítók vizsgálata
- Gyártás, gyártósorok felügyelete
- Pénzügyi folyamatok nyomon követése (forgalom, hátralék, árazás)
Tracon Budapest Kft. Vezetői Információs Rendszer (VIR) – I. ütem
A Tracon Budapest Kft. 1990 óta működő vállalatcsoport Európa több mint 10 országában működik számos leányvállalattal. A csoport több mint 5000 viszonteladóval és közel 7500 termékkel dolgozik nap, mint nap, melyek a vállalat saját robotizált raktárában (okosraktár) tárol. Emellett rendelkeznek saját világítástechnológiai laboratóriummal is.
Cégünk integrált vezetői információs rendszert fejlesztett több ütemben a Tracon Kft. számára, melyben az összes anyavállalat adatai egy felületen megjelennek a vállalatvezetés számára. Az így felépített riport mindig naprakész információkkal rendelkezik, mely segíti a döntéshozatalt.
Megvalósult riporting modulok:
- Mobiltelefonos kialakítás
- Pénzügyi modul (bevételek, kiadások, terv-tény elemzés, forgalom, fedezet vizsgálat stb.)
- Ügyfél modul (vevői megrendelések, eladások vizsgálata, partnerforgalom, termékforgalom)
- Beszállítói és raktár modul (készletezés vizsgálat, beszállítói elemzések)
Soloron IT Zrt.
A Soloron IT Zrt. 2016 óta van jelen a hazai informatikai piacon.
Fő profiljuk kezdetben a komplex informatikai rendszerek tervezése és üzemeltetése volt, mára azonban a termékportfólió jelentősen kibővült. Teljes körű informatikai megoldásokat és end-to-end szolgáltatásokat nyújtanak ügyfeleik számára.
A projekt során végzett főbb feladatok a következők voltak:
- VIR rendszer létrehozása: A Virtuális Igazgatási Rendszer (VIR) kialakítása és bevezetése.
- Adatbázis tisztítási feladatok: Az adatbázisok tisztításával kapcsolatos feladatok elvégzése a rendszer hatékonyságának és pontosságának biztosítása érdekében.
- Törzsadatok egységesítése és közös törzstáblák kialakítása: A törzsadatok egységesítése és közös törzstáblák létrehozása a rendszer egyszerűsítése és hatékonyabbá tétele érdekében.
- Dashboard felületek kialakítása és egyéb vonatkozó feladatok: Dashboard felületek kialakítása, beleértve a szakrendszeri feladatokat is.
- Külső és belső szakrendszeri integráció: Külső és belső szakrendszerek integrálása a VIR rendszerrel a hatékonyság és az adatmegosztás elősegítése érdekében.
- Power BI oktatás: Power BI oktatás a Megrendelő kollégáinak az adatvizualizáció és riportkészítés terén.
- VIR biztonsági szabályok kialakítása: Biztonsági szabályok kialakítása és bevezetése a VIR rendszerben az adatbiztonság és az adatvédelem érdekében.
Rotovill Kft.
A ROTOVILL Kft. 1993 januárjában alakult, a céget évtizedes műszaki és kereskedelmi gyakorlattal rendelkező magánszemélyek alapították Pécsett és tulajdonolják ma is.
A vállalat ROTOVILL Zrt. néven mára az ország egyik piacvezető háztartásigép-alkatrész nagykereskedője, emellett a lakossági klímatechnikában is egyre erőteljesebb szereplő.
A társaság alapításától fogva nagykereskedelmi (B2B) rendszerben működik, partnereink elsősorban viszonteladók, háztartásigép-, hűtő és klímaszerelők.
A feladatvégzés során elvégzett főbb feladatok:
- Betöltési eljárások programozás, adatmodell kialakítása, mérőszámok, KPI-k programozása
- VIR rendszer implementálása cloud szolgáltatásba
- Rendelési modul implementációja: Rendelések nyomon követése
- Átfutási idők mérése, belső ellenőrzési pontok és szűk keresztmetszetek vizsgálata
- Eltűnő partnerek megjelenítése
- Új partnerek vásárlásai
- Partnerek vásárlásai
- Csomagok nyomon követése (GLS nyomon követés)
- Szállítási költségek elemzése
- Kézbesítési statisztikák
- Üzletkötők monitorozása, látogatások monitorozása
- Kedvezmények monitorozása
- Rendelések változtatásának monitorozása (rendszerhibák, amennyiben log adatok elérhetőek)
- Partnerek szegmentációjának vizsgálata
- Top partnerek azonosítása
Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE)
A Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) Magyarország legnagyobb üzleti közössége, amely inspiráló, innovatív és hibrid rendszerű képzései révén a hazai üzleti felsőoktatás első számú szereplője. A BGE 3 karon, 90 országból érkező közel 20.000 hallgatót képez nemzetközi környezetben 11 alap- és 11 mesterszakon, köztük 12 angol nyelvű képzésen, és 1 angol nyelvű doktori iskolában. A BGE hazánk 4. legmagasabb jelentkezői létszámú felsőoktatási intézménye, és mindhárom kar az ország 10 legnépszerűbb egyetemi kara között szerepel.
Az általunk végzett tevékenységek a következőket foglalják magukban:
- Vezetői információs rendszer kialakítása: Az ügyfél igényeinek megfelelő IT rendszerek és adatbázisok azonosítása és implementálása.
- Üzleti intelligencia alkalmazások fejlesztése: A Budapesti Gazdasági Egyetem adatbázisainak online integrációja egy közös üzleti intelligencia alkalmazáshoz, valamint kimutatások és vezetői dashboardok készítése, beleértve a szükséges mérőszámok programozását.
- Üzleti folyamatok leképezése: Az egyetem által meghatározott üzleti folyamatok pontos leképezése az alkalmazásban.
- Jogosultsági szintek kialakítása: Vezetői információs riportokhoz kapcsolódó jogosultsági szintek és az ezeknek megfelelő felületek kialakítása megfelelő adat-betekintési szabályokkal.
- Riportok kezelése és adatbázisba töltése: Az elkészült riportok átadása és azok adatbázisba való töltése, legyen az a felhő szolgáltatás vagy helyi műszaki megoldás.
Budapest Főváros XV. Kerületi Rákospalota, Pestújhely, Újpalota Önkormányzat Gazdasági Működtetési Központ
A Gazdasági Működtetési Központ (röviden: GMK) a BUDAPEST FŐVÁROS XV. KERÜLET Rákospalota, Pestújhely, Újpalota ÖNKORMÁNYZAT, mint fenntartónak a háttérintézménye, amely az alábbi főbb feladatokat látja el:
• Gazdasági szolgáltatások (pénzügyi és számviteli szolgáltatások, költségvetés-tervezés, táboroztatás, üdültetés, munkaügy és bérgazdálkodás, vagyongazdálkodás)
• Műszaki szolgáltatások (sportfelületek, épület, gép, felszerelés üzemeltetés)
• Közétkeztetés, szociális étkeztetés
• Rendezvények technikai hátterének biztosítása
• Sportfelületek és egyéb intézményi helyiségek bérbeadása
Megvalósult riporting modulok:
- Hibabejelentő modul (XLS fájl)
- Gépjármű modul (XLS fájl)
- Költségvetés figyelés (SALDO rendszer)
Semmelweis Egyetem(SOTE)
A Semmelweis Egyetem Magyarország és a közép-európai régió vezető orvos-egészségügyi felsőoktatási intézménye, mely szakegyetemként egyedülálló az országban. Három fő tevékenysége az oktatás, kutatás-innováció és gyógyítás; e hármas egység teszi nemzetközileg is elismert tudásközponttá a több mint 250 éves egyetemet.
Cégünk Vezetői Információs Rendszer fejlesztését és továbbfejlesztését, valamint üzemeltetését végezte el több ütemben az Egyetem számára.
Megvalósult monitoring riportok:
- NEPTUN modul az oktatási teljesítmények ellenőrzésére
- HR modul: a legfontosabb HR indikátorok számítása SAP forrásadatokból
- Költségvetés modul: keretállások és felhasználások monitorozása
- KFSZ modul (középtávú közfeladat-finanszírozási szerződés): finanszírozási indikátor számítása analítikus adatokra támaszkodva
- MEDSOL modul: egészségügyi ellátás teljesítményadatainak elemzése
- KKIGR (Központi Kórházi Integrált Gazdálkodási Rendszer) adatszolgáltatási keretrendszer kialakítása
Supremex Kft.
A Supremex Kft. az orvostechnikai eszközök kategóriájába tartozó, prémium készítmények és eszközök online kereskedelmével foglalkozik.
Cégünk a Megrendelő folyamatainak, valamint az ahhoz kapcsolódó feladatrészek feldolgozását végezte el. Ezt követően a Vezetői Információs Rendszert valósította meg az alábbi modulokkal:
• Összegző riport kialakítása
• Konszignációs riportok kialakítása
• Kedvezmények elszámolása riportok kialakítása
• IQVIA forgalmi jelentés kialakítása
• NEAK TTT riport kialakítása
Az itt feltüntetett BI dashboard felületek publikusan elérhető adatokon és a partnervállalatok által biztosított tesztadatokon alapszanak.
Dolgozzunk együtt
Lépjen velünk kapcsolatba!